FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Tidsfördriv med stort T.

Publicerad 2011-10-20 14:41:20 i Övrigt,

Tja, när man är ensam hemma och bara väntar på att man kan bli frisk så att man kan ta sig till skolan, så finns det inte så mycket att göra. Vad gör lilla Fanny då? Jo, hon går igenom alla sina böcker i hela sin bokhylla (det är ganska många böcker!) och skriver sitt namn i dem. För att officiellt visa för världen att: "De är mina", och en säkerhetsåtgärd i fall jag skulle låna ut en bok till någon. Låter inte det roligt, och fruktansvärt smart?! Ibland undrar man ju vad man ska göra med all tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela