FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Flugornas herre och sömnpiller.

Publicerad 2011-09-08 20:47:34 i Övrigt,

Nu är det inte roligt längre. Det är FLUGOR ÖVERALLT! Tusen miljoners miljarder flugjävlar som surrar i öronen och kittlar mig på smalbenen! De tycker om att vara i tvättstugan, där det är varmt och fuktigt och mysigt. Jag räknade till 40 stycken igår kväll.
.
Annars har jag haft världens tråkigaste samhällslektion idag. Den marxistiska samhällstrappan. Det var första gången jag var på väg att somna under en lektion. Men jag satt ju längst fram, så jag bara log dumt och spelade intresserad. Ögonen var öppna men det var ingen hemma, kan man säga. Och jag var inte ensam om att tycka att lektionen var ett sömnpiller. Det blev för mycket tråkig information på en gång under för lång tid, helt enkelt.
.
Men imorgon är det fredag. Det tycker jag om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela