FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Om man tycker att alla uppförsbackar är jobbiga, så kan man trösta sig med att varje uppförsbacke har en nerförsbacke.

Publicerad 2011-09-16 21:45:03 i Övrigt,

Herregud. Mycket har hänt under de senaste dagarna. I torsdags fixade jag ett sådant där rosa plastkort som ger mig tillåtelse att köra bil. Jag tror att det kallas: KÖRKORT! Efter att ha varit nervös som bara satan och inte ätit mer än en halv macka och lite kyckling under hela dagen, så fixade jag teorin och uppkörningen på första försöket. Ibland känner jag mig duktig. Fick till och med hämta mamma och morfar på busstationen idag. Då kände jag mig ganska vuxen måste jag säga.
.
Annars rullar skolan på och jag är glad att det är helg. Nu kan jag äntligen ta det lugnt igen, utan att behöva oroa mig om hur fort en tung lastbil får köra på motorväg eller om en släpvagn på över 450 kilo måste ha färdbroms eller inte. Halleluja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela