FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

converse

Publicerad 2012-04-12 13:40:00 i Övrigt,

Eftersom röda fejk-converse i storlek 44 verkade vara en aning utrotningshotade i Nyköping så blev jag fruktansvärt glad när jag hittade ett par på JC för 199 kr. När jag sedan kom hem så insåg jag att "varför inte passa på att köpa några stycken nu när det finns och de var så bra och billiga??" Sagt och gjort. Igår kom mamma hem med två kartonger till.
.
Nu har jag röda fejk-converse till dagen jag fyller 50 år! Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela