FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Det sitter en pojke på månen

Publicerad 2012-04-29 12:17:28 i Övrigt,

Igår var en underbar dag. Det började med vårstädning av ute-altanen, för att sedan följas av mysig middag med mamma på Qvarnen. Priset var uppe bland molnen, men det var maten också. Ibland får det kosta på lite nät det är gott. Efter det bar det av till Culturum för att se denna underbara man. Rikard Wolff pratade om sitt liv och sin uppväxt och sjöng underbara visor som gick rakt in i hjärtat. Bara att höra hans mörka röst fick huden att knottra sig. Det var magiskt.
.
Idag är det söndag, och fortfarande fint väder, trots att solen har blivit lite blyg och gömt sig bland molnen. Snart bär det av till Tunabergs kyrka, där jag har en spelning med Folklarm. Lite söndags-mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela