FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

en liten tyst minut

Publicerad 2012-04-10 13:18:11 i Övrigt,

För exakt 100 år sedan, den 10 april år 1912, så seglade Titanic ut på sin första jungfruresa. Det skulle sluta med en av de största och mest hemska olyckor som någonsin har hänt mänskligheten. Livbåtarna räckte inte till alla, och passagerare i tredje klass lämnades att drunkna bakom låsta dörrar.
.
Det enda vi kan göra idag, är ett hedra alla de som dog, genom att sända våra tankar och hålla en tyst minut.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela