FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Guldbokstäver och städmani

Publicerad 2012-04-08 16:36:07 i Foto,

Idag är en väldigt vacker dag, som kommer med budskapet om att våren ännu en gång är på väg! Vi har varit på Nya Kyrkogården och hälsat på en vän, vars namn nu lyser med vackra guldbokstäver på gravstenen. När vi kom hem tvingade jag mamma att hjälpa mig städa grovköket. Det mesta arbetet gjorde jag själv igår, men skåpet med en massa konstiga vätskor och substanser i ville jag inte ta tag i själv.
.
Nu är jag trött. Hoppas att min städmani går över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela