FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Man är ung ända tills man blir gammal

Publicerad 2012-04-03 19:23:08 i Foto,

Vardagen tuffar på, och imorgon är det Stabat Mater i St Nicolaikyrkan. Annars har jag mest ont i huvudet och äter piller som ska ha effekt på tinnitus, som egentligen är till för gamla människor med minnesbesvär... Vi får väl se om de gör någon skillnad eller inte.
.
Det ska i alla fall bli otroligt skönt med påsklov. Jag hoppas på fint väder, då jag vill städa bilen, rycka gammalt gräs på baksidan och en massa andra ambitiösa saker som bara har ploppat upp på min vill-göra-lista.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela