FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Raindrops keep falling on my head

Publicerad 2012-04-13 15:35:40 i Foto,

Igår var en vacker dag, med solsken och nästan 15 grader. Då tänkte lilla jag: "Eftersom mamma är ledig imorgon, så kan vi ju packa lite fika och sedan åka till Stendörren och mysa i solen!" En ypperligt bra idé.
.
Sedan kom dagen, och den var ful. Grått, regnigt och ynka 5 grader. Blev det någon resa till Stendörren? Nej.
.
Mamma och jag tog en tripp till stan istället. Där hittade jag ett par strumpbyxor, en tröja och fina örhängen. Från och med nu går jag omkring med Peace & Love och Livets Träd i öronen. Hejsan hoppsan.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela