FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

röda skor, å-promenad och lite annat

Publicerad 2012-04-09 16:49:12 i Foto,

Fin måndag med promenad runt ån. Denna årstid är ju inte den bästa egentligen, då skogen mest ser ut som ett brunt geggamoja-hål. Men varje årstid har sin charm. Till sommaren blir det ett grönt paradis, så det är bara att vänta.
.
Annars är jag mest glad för att ha hittat ett par röda fejk-converse igen (efter att mina gamla gick sönder). Den ena skon med gult skosnöre, och den andra skon med grönt skosnöre. Så ska det vara, annars är det inte mig vi snackar om. Sedan är det ju bra att ha olika färg på snörena, i fall jag skulle glömma bort vad som är höger och vänster någon dag. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela