FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

STENDÖRREN

Publicerad 2012-04-15 16:16:20 i Foto,

Idag blev det fint väder. Då skyndade jag och mamma oss till Stendörren för att njuta av den underbara stillheten som bara Sveriges skärgård kan erbjuda. Vi lyssnade på fågelsång, stekte lite i solen och mumsade fika.
.
Det är en underbar känsla att sitta mitt i stillheten, långt bort från allting som stör och låter. Att låta atmosfären ta hand om alla dina problem och låta tiden stå stilla en stund.
.
När vi kom hem var det fortfarande fint väder. Då började vi rensa i trädgården och demontera en gammal gung-ställning som ingen har använt på många år. Härlig känsla att vara Byggare Bob för en stund.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela