FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

TVÅ BEN, STADIGT PÅ JORDEN

Publicerad 2012-04-16 17:54:08 i Övrigt,

Idag sparkade skolan igång igen, efter ett underbart påsklov. När den var slut traskade jag till sjukhuset för ett besök hos sjukgymnasten, där jag efter massagen fick höra att jag var mycket mindre spänd än förra gången. Halleluja.
.
Sedan vandrade jag hem i det underbara solskenet. Jag tog till och med en omväg runt å-promenaden, för att uppleva lite extra naturlig skönhet och få lite väl behövd sinnesfrid. När jag sedan ställde mig med båda fötterna på jorden, och tittade ut över ån, där änderna fridfullt simmade omkring, så kom jag att tänka på hur lycklig jag var. All den här skiten med huvudvärk, yrsel och nacksmärta har gjort mig ganska nere den sista tiden. Men när jag gick hem så insåg jag att jag inte har mått så här bra sedan september förra året. Halleluja igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela