FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Nu när jag tänker tillbaka.

Publicerad 2012-08-22 11:59:07 i Foto,

Jag sitter här och tänker tillbaka på den gamla goda tiden. Den tiden då jag hade skolans skyddande väggar runt omkring mig. Den tiden då mina vänner inte for till Sveriges alla hörn. Den tiden då jag inte hade framfört min sista musikal med estetlinjen, eller tagit studenten, eller varit på fin bal för att avsluta mina tre år på gymnasiet. Det är väl lite mycket att önska tillbaka de tre åren, men nu när jag sitter och inser att det bara är fem dagar kvar till skolstart, för vad som känns vara alla utom mig, så kan jag inte låta bli att sakna min skoltid. Men, "the show must go on".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela