FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

10 DECEMBER

Publicerad 2012-12-10 20:43:20 i Foto,

Idag passerade den 10 december, och julafton närmar sig allt mer. Idag föll mer kristaller från himlen, så lilla jag fick skotta. 
 
Helgen som passerade bjöd på många trevligheter. Ljusslingan lindades runt trappräcket, så nu lyser även vår trädgård upp för passerande. Även julgranen fick komma upp efter ett år i kartongen. Egentligen är det ju lite tidigt att klä granen nu, men vi struntade i det och klädde den i alla fall. Den blev så där charmigt hemmagjord. Lite småful, som vanligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela