FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

20/12

Publicerad 2012-12-20 12:50:00 i Övrigt,

Nu är det ju så nära jul så att det är rentav outhärdligt. Dagarna liksom kryper fram bara för att jävlas. Det är meningen att man ska torteras lite lätt bara. Ända sedan oktober så har man nynnat på jullåtar och planerat julklappar, och så ska man behöva snigla sig igenom de sista tre dagarna innan J-dagen. Men även om julafton hade varit på en annan dag så hade dagarna innan den dagen varit lika tröttsamma. 
 
Sedan börjar jag känna mig lite töntig. För börjar inte julkalendern att bli FRUKTANSVÄRT SPÄNNANDE?! Jag menar, hur ska det gå egentligen? Hur ska de lyckas att ordna allting på bara 4 avsnitt? 
 
Ibland måste man få vara lite töntig, tycker jag. Och förresten så är jag inte ensam om att tycka att det är spännande. Min mamma tycker det också, faktiskt. Inte för att jag vet om det gör mig mindre töntig... hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela