FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

ADJÖ 2012.

Publicerad 2012-12-31 22:53:00 i Övrigt,

Så var vi framme vid nyårsafton år 2012. Vi lämnar det gamla året bakom oss, för att träda in i ett nytt, vackert kapitel. "Grevinnan och betjänten", som är ett måste på nyårsafton, har avnjutits med goda skratt, (Tänk att någonting kan vara lika roligt varje gång man ser det) och snart målas himlen med sprakande färger.
 
Vi får tycka lite synd om alla djur som undrar vart dem ska ta vägen i allt öronbedövande buller, och försöka att inte tänka på alla de gifter som sprids i naturen på grund av alla vackra fyrverkerier. Dessutom får man försöka att inte tänka på det faktum att det är fyra plusgrader i luften... 13 ska ju vara ett oturstal, men jag har en känsla av att det kommer att bli ett bra år. 
 
Välkommen 2013. GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela