FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

HALKA.

Publicerad 2012-12-28 15:17:51 i Övrigt,

Nu är det halt ute allihopa. Säkerhetsråd är att inte gå ut utan broddar eller möjligtvis skidstavar, oavsett om du är 19 år eller 90 år. Till och med jag tycker att det är lite smått livsfarligt utomhus. Imorgon kommer det säkert att stå om alla benbrott i tidningen. 
 
Jag trotsade i alla fall naturens isrink, då mjölken var slut. Och jag höll mig på två ben hela tiden. Dock så led jag med alla stackare på stan som bara måste strutta runt i klackskor. Snälla, snälla: KÖP ETT PAR RIKTIGA VINTERSKOR SÅ ATT NI INTE RAMLAR OCH DÖR! Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela