FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

TVÄTTMASKINS-LOGIK.

Publicerad 2012-12-21 12:21:02 i Övrigt,

Ibland undrar man ju vad det är för fel på tvättmaskiner. Det står att det ska ta 1 timme och 17 minuter i display-fönstret. Då sätter jag alarmet på 1 timme och 20 minuter, men när jag kommer till tvättmaskinen efter den tiden så står det att det är 9 minuter kvar. Ööhh?????
 
Nog för att tvättmaskinen inte har intellekt nog att kunna klockan, men vem var det egentligen som ställde in den? Någon ofantligt smart måste det ju ha varit i alla fall... inte. Tvättmaskins-logik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela