FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

MYCKET ATT SÄGA

Publicerad 2012-01-11 19:57:06 i Övrigt,

Då var audition avklarad, och det kändes jäkligt najs måste jag säga. Nu är det bara att vänta på besked.
.
Imorgon har lilla jag sovmorgon till kl 11, vilket är ganska jätteskönt måste jag säga. Roffe verkar vara extra gullig ikväll måste jag säga. Nu sitter jag och lyssnar på Coldplay, vilket är underbart måste jag säga.
.
Det var mycket jag var tvungen att säga. Men nu ska jag vara tyst en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela