FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

SOLGLIMTAR OCH SVARTA MOLN

Publicerad 2012-01-25 17:10:56 i Övrigt,

Idag började jag att må bättre. Jag tog en efterlängtat promenad i det underbara efterlängtade vintervädret. Solen sken, och lilla jag var så lycklig att jag kunde gråta glädjetårar. Började känna livsglädje igen.
.
Sedan kom ett fult svart moln i form av äckligt, icke-efterlängtat snor. Imorgon är det Olrog-uttagning, där alla som kan behövs på grund av extremt manfall i klassen.
.
Börjar undra vad det är för fel på mig, eller vad världens ironi har emot mig.
.
(Inom en liten parantes börjar jag även få ordentlig Roffe-abstinens vid det här laget.)
.
Det blir näsdroppar och en jävla massa viljestyrka imorgon. T j o h o o...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela