FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Ekbergarna på utflykt

Publicerad 2012-06-23 18:15:10 i Foto,

Idag packade Ekbergarna de stora ryggsäckarna med sittunderlägg, grillspett, engångsgrillar och godis och drog på en spontanutflykt till Stendörren. Vi grillade spett, vandrade runt och hälsade på fåren vid Naturum-området. Solen tittade fram lite då och då och temperaturen låg runt 18 grader. Kan det bli en mysigare lördag? (Det var dessutom en underbar kontrast gentemot storstaden Rom att komma ut i ur-naturen och lyssna på tystnaden.)
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Postat av: Farfar

Publicerad 2012-06-25 18:19:53

Hej Fanny! Visst var det fint på lördag! Vi hade varit ute sedan onsdag och gick hem på lördag em. Om ni hade tittat norrut hade ni sett oss korsa Tvären, fast Bergön ligger nog i vägen. Jag har läst din blogg en bit tillbaka (liksom även farmor) och gillar det jag läser!

Kram Farfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela