FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

KUBB

Publicerad 2012-06-30 22:26:51 i Övrigt,

Idag hade pappa en "träffa-jobbarkompisar-och-dricka-mycket-öl-och-snacka-och-sedan-grilla"-kväll. Då blev det lite kubb på det, och jag fick fräscha upp mina kubb-regler (då jag själv inte har spelat kubb sedan jag var en liten knodd).
.
Pappa hade en riktigt fin stil på sin kastning. Bra vinklar på benet och armarna som skapade en intressant stämmning. Vackra, graciösa fingar och fin spänning i lårmusklerna. Men han missade lite med armen framför ansiktet som gjorde att hans hals såg lite kort ut, och sedan fanns det ingen intensitet i ögonen. Posen såg även ganska stel och amatörmässig ut.
.
Tyvärr pappa, du har inte det som krävs för att bli Americas Next Top Model... hehe.
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela