FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

STUDENT 2012

Publicerad 2012-06-09 16:55:09 i Övrigt,

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenteeeeeen! FY FAN VA JAG ÄR BRA!
.
Gårdagen var en sån där obeskrivlig dag. Lilla jag tog studenten. Det var obeskrivligt igår, och det är lika obeskrivligt idag... Dagen började med klassmys i en takvåning vid Rosvalla, efter det blev det den absolut sista fotograferingen någonsin och allra sist fick vi betyg och avslutade i aulan. Jag går ut med 27 av 31 MVG:n och 5000 kr i stipendiepengar. Lycklig tjej. Den stora dagen firades sedan med släkten, och den materiella inkomsten blev 3000 kronor, en fin vas i trä, en ljuslykta, ett bestick-set, en röd pajform och 50 euro till Rom-resan. Fina fina saker.
.
Nu är jag som sagt lite tagen av hela situationen. Vet inte vad jag ska känna. Men det var en fruktansvärt kul upplevelse!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela