FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

STUDENTBAL 2012

Publicerad 2012-06-11 12:26:51 i Bilder på mig,

Igår var det studentbal. Lilla jag tog på mig en klänning för första gången på nästan 10 år, och lekte adelsdam på slottet ute vid Nynäs. Min fina farmor har sytt klänningen av thai-siden, och jag måste säga att jag kände mig ganska vacker. Jag gick tillsammans med mina två bästa kompisar Filip och Sara och vi fick skjuts i en gammal guld-Buick. När vi kom fram fick vi skrida på ett led fram till slottet där det var dags för mingling i mängder. Efter ca två timmar till var det dags för tre-rätters middag. Förätten var det absolut godaste jag har ätit på länge och jag bara måste söka efter ett recept på "Lax- och skaldjurs cheescake"!
.
En väldigt trevlig och annorlunda upplevelse, men jag är glad att jag tog chansen.

.

.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2012-06-11 22:34:53

Du ÄR jättefin Fanny! Kul att det blev lyckat. s

Studentbalen är ett minne för livet....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela