FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

TOMHET

Publicerad 2012-06-04 15:18:55 i Estetprojekt,

Igår gjorde jag min sista musikal någonsin tillsammans med estetiska linjen. Det sista projektet tillsammans med de mest underbara människor jag någonsin har träffat. Efter en sentimental samling, innehållande ett tiotal snyft-tal, började vi städa Culturum med rinnande teatersmink.
.
Nu är det dagen efter den stora dagen, och jag känner mig ganska tom. Livet på estet är snart slut, och då skiljs vi alla åt. Efter tre år måste jag lämna den bästa klass jag någonsin gått i. Efter tre år måsta jag lämna min största familj, på 90 personer. Jag kommer att sakna tiden på estet, men nu står jag inför ännu en utmaning i livet, då jag tar steget ut ur skolvärldens trygga murar, och klampar in i "vuxenvärlden". För tillfället så känns den världen som ett annat universum, men avståndet jämnas väl ut med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela