FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

BILSLÄPP och KOSLÄPP

Publicerad 2012-05-05 12:34:08 i Foto,

Idag åkte familjen Ekberg på kosläpp vid Öknaskolan. Först fick vi visserligen uppleva ett bilsläpp också, då det såg ut som om halva Sverige ville titta på glada kossor. Långa köer av bilslingor blev det, men vi kom som tur var fram innan de släppte ut korna. På plats fick man bulle och mjölk, och sedan var det bara att skåda de glada djuren på grönbete. Det hoppades, råmades och stångades i massor. Det var första året vi gick på kosläpp, men det blir till att gå nästa år igen, för mysigt var det!
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela