FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

todeloo

Publicerad 2012-05-03 18:13:03 i Foto,

Idag har varit en bra dag. Religionsprovet gick bra, men nu har vi fått en ytterligare samhällsuppgift som jag inte fattar ett jota av. Det blir till att gnugga hjärncellerna, och kanske be pappa om hjälp. Vädret har dock varit lite kallare, med kyliga vindar. Men det ska ju vräk-regna i helgen, så det är väl någon slags försmak...
.
Imorgon blir det ett samhällsprov att ta itu med. Men sedan är det ju happy fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela