FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

GALAXY S2

Publicerad 2012-11-07 21:24:12 i Övrigt,

Slänger in ett litet inlägg om min allra nyaste besatthet. Jag och mamma var trötta på våra gamla skrutt-mobiler så vi bestämde för att byta upp oss. Det blev en Samsung Galaxy S2, jag tog en svart för det tycker jag är snyggast. 
 
Nu har i princip hela dagen gått åt till att lägga in alla telefonnummer, fixa acceptabel bakgrund, lägga menyerna som jag vill ha dem, och lite annat smått och gott. Nu är jag en lycklig tjej, med en ny mobil. 
 
God natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela