FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

INSKRIVNING OCH HÖGTEKNOLOGI.

Publicerad 2012-11-19 19:10:50 i Foto,

Idag var jag på arbetsförmedlingen och skrev in mig i ungdomsgarantin, vilket innebär att jag från och med imorgon får ersättning för min arbetslöshet. Det är ju trevligt att ha någon liten inkomst.
 
Sedan tog jag en promenad hem i mörkret. 5 km till min RunKeeper-lista. Jag stannade till en stund vid hamnen och var bara tvungen att föreviga den stilla stämningen. Jag har ju nämligen börjat använda Instagram med min nya fina telefon. Riktigt högteknologiskt börjar jag bli. Det är nästan så att jag skrämmer mig själv lite. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela