FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

TWILIGHT-TÖNTIGHET

Publicerad 2012-11-24 20:11:32 i Övrigt,

Idag var tjejerna Ekberg på bio. Vi såg Twilight - breaking dawn, del två. Likt Harry Potter-filmerna så var detta den absolut sista delen av denna älskade serie. Själv är jag väl inget Twilight-fan, men jag läste böckerna när jag var lite yngre, sedan såg jag första filmen. Och när sedan andra filmen kom ut så var jag ju tvungen att se den också (trots att jag tyckte att böckerna var så mycket bättre än filmerna.) Sedan har jag sett alla filmer efter det, och nu den allra sista. 
 
På det hela taget så var filmen bra. Snyggt gjord och sann till boken. Och för första gången sedan första filmen så fick man se Kristen Stewarts andra ansiktsuttryck! Bara det är ju värt att betala pengar för att se.
 
Men som sagt, jag har aldrig riktigt varit så intresserad av all denna Twilight-hysteri. Men jag tyckte ju böckerna var bra, så jag kostade på mig lite Twilight-töntighet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela