FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

AUTUMN

Publicerad 2012-10-23 14:29:18 i Foto,

Idag tittade solen fram för första gången på flera veckor. Temperaturen visar 15 plusgrader, och himlen är blå. Det är då som man verkligen ser höstens skönhet, bakom allting som är grått och blött, som visserligen hör hösten till. 
 
Allting som är gult blir lysande som guld, med lite hjälp från solen. Och även halvt döda kvistar blir skört vackra i solljuset. Fina höst. Tack för att du har kommit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela