FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

HÄR ÄR STILLHET OCH TYSTNAD.

Publicerad 2012-10-13 20:42:06 i Foto,

Nu när trädgårdsarbetet är över, och trädgården ser underbar ut, så finns det tid för lite avslappning och helgmys. Återigen har man tid till att sitta och slappa lite i soffan utan att behöva tänka på ogräs, kärs och fula enbuskar. 
 
På eftermiddagen så blev det en liten promenad för att handla diverse förnödenheter. Att få spatsera runt i vacker skog, med färgglada löv under skorna och andas efterlängtad höstluft är ju aldrig fel. Den kalla luften bet i kinderna, och fingrarna bad om värme. Vi har nu kommit in i mössornas och vantarnas tidsålder. 
 
Framåt kvällskvisten så blev det god mat och en action-rulle. Och nu är det bara att avsluta med lite TV i soffan, innan vi säger adjö till lördagen den trettonde oktober, och hälsar söndagen välkommen.
 
God natt alla fina människor. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela