FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

NOLL

Publicerad 2012-10-26 10:36:49 i Foto,

Det här är ju bara helt underbart! Igår var det snöfall på flera håll i landet, och idag är det nollgradigt! Tjocka halsdukar, raggsockor och mössa. MYSIGT!
 
Och för alla er som undrar om jag är ironisk, schizofren eller bara dum i huvudet: jag råkar vara helt allvarlig. Jag älskar vinter, kyla, behov till varma kläder, skidåkning och SNÖ! Jag är en sådan där konstig människa som älskar att pulsa i snö i minusgrader. Jag älskar att gå hem i mina sköna vinterkängor, när extra stora snöflingor dinglar ner från en grå-blå himmel. 
 
Jag var nog en same i mitt förra liv. Eller en isbjörn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela