FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Leker recensent

Publicerad 2012-09-01 15:08:00 i Övrigt,

Har under den senaste veckan sett ett antal filmer, så jag passar på att leka recensent.
 
Hunger Games: var väldigt spännande och välgjord. Duktiga skådespelare och djup handling gjorde allting mer intressant. Dock så var den en aning överdriven mot slutet med specialeffekter som inte borde ha vart där. Men jag ger den 4 av 5 smilisar :) :) :) :) :)
Man On a Ledge: var fruktansvärt nervpirrande. En ny intressant handling och bra upplösning. Egentligen ingenting att klaga på. Jag ger den 5 av 5 smilisar :) :) :) :) :) 
Hugo: var en trevlig familjefilm. Jag tror dock att den uppskattas mer av en yngre generation, då handlingen var lite trög och en aning förutsägbar. Men jag ger den 3 av 5 smilisar :) :) :) :) :)
 
Så, nu har jag lekt färdigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela