FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

FINA VARDAG.

Publicerad 2013-04-05 11:12:00 i Foto,

NU ÄR DET JU SÅ FINT VÄDER UTE! Man blir ju alldeles skogstokig! Jag får lust att ta milslånga promenader i solskenet hela tiden och det är ju så jävla skönt att kunna cykla igen. Det är ju visserligen lite små-svårt att klä sig efter vädret, då det är varmt nog för vårjackan på dagen, men kallt nog för vinterjackan på kvällen. BESLUTSÅNGEST! 
 
Dessutom är jag så obeskrivligt glad över att snövädret som skulle komma i veckan aldrig kom. Det är fortsatt fint väder, och prognosen i tidningen visar färgen grönt i flera dagar framåt, vilket i vanlig svenska betyder 5-10 plusgrader. Underbart. 
 
Sedan slänger jag in två bilder på min fina syster från promenaden i måndags. Bara för att. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela