FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

Veckan efter.

Publicerad 2013-04-14 16:14:08 i Foto,

Börjar långsamt att börja leva igen. Veckan som gått har varit svår. Mycket svår. Saknaden efter Roffe tar fortfarande mycket plats, men jag lär mig att leva med det. Det måste jag ju.
 
Efter att ha regnat i två dagar har det i alla fall blivit fint väder igen. 13 plusgrader och solsken resulterade i en Knutenrunda. Jag såg årets första tussilago, och årets första kopparorm. Tummen upp för det. Vi gick och svettades i våra vinterjackor, men ibland blåser det på och påminner om att det inte riktigt är vår ännu. Det är bara att stå ut i några veckor till. Men i veckan ska det bli uppåt 15 plusgrader, vilket bara vore helt underbart.
 
Idag ska vi dessutom lägga ut gravstenen över Roffe. Vi ville vänta tills det var fint väder. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela