FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

HEJ DÅ/SISTA INLÄGGET

Publicerad 2013-08-23 11:44:32 i Bilder på mig,

Nu är det bara en fråga om väntan. Jag sitter här och reflekterar över mitt liv. Första dagen i skolan, mellanstadiet, högstadiet, mina underbara tre år på gymnasiet. Och nu sitter jag här. Redo att flytta hemifrån, och börja på universitetet. För bara något år sedan trodde jag aldrig att den här dagen skulle komma. Jag skulle ju alltid bo hemma, och de tre åren på gymnasiet skulle ju aldrig ta slut. Och nu sitter jag här.
 
Jag tittar också tillbaka på gamla inlägg här på bloggen. Maj 2010, när jag skrev mitt allra första inlägg. Över tre år har jag delat med mig av min vardag här, men nu är det dags för ett nytt kapitel. Eftersom jag börjar ett helt nytt liv i en helt annan stad så tänkte jag att ett nytt liv behöver en ny blogg. En ny start. Skogsmullen mitt i Nyköping flyttar, och blir Skogsmullen mitt i Örebro. Följ gärna med mig via: fannyekberg.devote.se!
 
Hej då alla fina människor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela