FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

NUET.

Publicerad 2013-08-21 21:17:21 i Foto,

Oj vad dåligt uppdaterat det var här då... men oj vad mycket jag har haft att göra! Jag och pappa tog en tripp till Örebro för att lämna lite packning. Eller det var inte lite packning, det var mycket packning. Nu är det bara installationen kvar. Jag har även ordnat med adressändring och registrering till kursen.
 
Sedan har jag spenderat många många timmar åt att fixa ihop en fotobok av alla Alsace-foton. Har dessutom skrivit ihop en mini-dagbok av resan som också fick vara med i boken. Nu är 4 stycken beställda, och dem blev väldigt snygga.
 
Jag har också varit på säsongens sista loppis. Jag, mamma och lillesyrran spatserade runt på Jogersös gräsmatta för sista gången i sommar. Hittade lite bra saker. Förvaringslådor till Örebro, en kokbok och två böcker. Bra avslutning.
 
Och mitt emellan detta har jag shoppat lite diverse, både flytta-hemifrån-grejer på Öppen Hand och kastruller på Ittala. Och där emellan har jag hunnit slappa lite också. Det måste man ju också göra ibland.
 
Mitt i alla händelser har kameran inte fått vara med. Så jag lägger in lite andra fina bilder i stället.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela