FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

MERA SNÖ.

Publicerad 2013-02-13 10:49:50 i Foto,

Och det fortsätter att snöa, och snöa, och snöa. Och snöa. Just nu känns det ju som om vintern kommer att ta slut i mitten på juni. Typ. Men man blir lika förvånad varje år när våren kommer. 
 
Igår såg jag "Les Misérables" på bio för andra gången. Ja. Jag är en sådan nörd. Den var lika vacker och fulländad som första gången jag såg den. Nu längtar jag till DVD:n. 
 
Annars är idag en sådan där dag som allting är vackert. Tack vare gårdagens snöfall så är alla träd vackra igen. Glitterklädda. Vittäckta. Snöskrudade. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela