FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

SOLSKEN OCH THAIMAT.

Publicerad 2013-02-27 20:46:00 i Övrigt,

Idag har varit en sådan där underbar dag. Solsken. Massor med plusgrader. Dripp dropp. Jag tog mig tid till att sitta på framtrappan och sola ansiktet, till ljudet av rinnande vatten och fågelsång. Så mysigt. Vårkänslor ända ut i lilltårna. 
 
Sedan invigde jag Brandkärrs Thai-take away. Efter att Lamduan Thaifood thairestaurang stängde i stan så har jag längtat efter thaimat i toppklass. Nu har jag hittat det igen. Så gott. Lagom starkt. Lagom kokta grönsaker. Kyckling och räkor. Om nom nom!
 
Nu mår jag så där äckligt bra och tittar på "Sveriges mästerkock". Och imorgon är det en ny dag, med förhoppningar om fortsatt solsken. Tack. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela