FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

VALENTINE.

Publicerad 2013-02-14 18:20:00 i Övrigt,

Alla hjärtans dag. Dagen då man ska gulli-gulla med sin älskling och köpa massor med rosor och choklad och annat gott. Dagen då det sägs så mycket kärleksfulla ord till varandra att man nästan tröttnar. Överallt syns det extrapriser på oxfilé, jordgubbar och musslor, men vi har nöjt oss med att köpa hjärtformade makaroner. 
 
Jag har dock inte någon att gulli-gulla med. I stället smäller jag i mig gele-hjärtan tillsammans med mamma, och hör låten "All by myself" från filmen Bridget Jones spelas på repeat i huvudet. Men det är ju också ganska mysigt!
 
                           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela