FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

2013: FÖRSTA INLÄGGET.

Publicerad 2013-01-01 14:45:28 i Övrigt,

Första inlägget på det nya året. Vädret ute påminner om tidig vår, och nu har till och med trottoarerna smält fram. Dagen har hittills ägnats åt lite bio-tittande. Jag och lillesyrran såg på "De fem legenderna", och jag måste säga att den var ganska bra. Ibland undrar jag om jag är lite för gammal egentligen för att tycka att det ska bli spännande att se en ny animerad barnfilm... Nej, det är jag inte. Troligtvis ligger väl de flesta Nyköpingsbor hemma och sover eller slappar i soffan efter ett fartigt nyår, och det var skönt för oss då det bara var 10 personer i biosalen. 
 
Så nu är det dags för år 2013. Jag har inga direkta nyårslöften. Mitt nya hälsosamma liv har jag redan börjat med, och jag har inget rökbehov eller annat skit som behöver upphävas. Jag får väl leva en dag i taget och se vad framtiden har att erbjuda. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela