FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

LIFE'S FOR THE LIVING.

Publicerad 2013-01-29 16:54:17 i Bilder på mig,

I morse kände jag att halsen ömmade. FUUUUUUUUUUUUUCK! Hinner inte vara sjuk nu. Säger bara det.
 
Då blev det att vara hemma och skriva massor med personliga brev, som nu är dela-ut-klara. Jag mår ju lite bättre nu, så förhoppningsvis bryter det inte ut till en mega-förkylning. Det enda som kan få mig att deppa nu är det faktum att plusgraderna orsakar töväder. Tråk. 

Annars har jag fått en thing för ringar. Helt plötsligt bara. Känns bra att ha någonting på fingrarna liksom. Också är det faktiskt ganska snyggt. Det blir lite roligare om man får accosiarisera sig lite ibland. Så det kan bli. Hihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela