FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

PROMENAD-RYCK OCH BAK-RYCK.

Publicerad 2013-01-02 14:02:00 i Bilder på mig,

Som en underbar början på det nya året så fick jag ett promenad-ryck i förmiddags. Då kollade jag runt vad som fattades i kylskåpet och knallade ner till den lilla affären. En liten lagom morgonpromenad så där. Det börjar ju bli lite mer säkert på trottoarerna nu, då den mesta av isen smält bort.
 
När jag sedan kom hem så fick jag ett lika starkt bak-ryck. Då kollade jag runt i skåp och lådor vad som fanns och bestämde mig för att baka chokladbollar. Sagt och gjort. Nu ligger de fina bollarna och kyler sig i kylskåpet. Undrar vilket ryck som kommer här näst?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela