FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

RUTINER.

Publicerad 2013-01-07 09:35:00 i Övrigt,

Börjar från och med idag mitt program hos Kunskapscompaniet. Gick, för första gången sedan skolan slutade, upp klockan halv 7 och jag kan säga så mycket: det känns att man har blivit lite förslappad. Men uppe med tuppen var jag och försökte att tänka så positivt som möjligt. 
 
Det är ju lite nyttigt det här att få in lite rutiner igen. Även fast det kommer att ta ett tag att vänja sig vid dem. Det känns som om jag har varit uppe hela dagen, men klockan är bara halv tio på morgonen. Vilket ger mig massor med tid till att fundera ut vad jag vill med mitt liv. Vad vill jag göra? Var ska jag ta vägen? Hur ska jag komma dit? Oj oj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela