FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

1 JULI.

Publicerad 2013-07-01 15:35:04 i Foto,

Så var vi framme vid första juli. Man låter ju så gammal när man säger att tiden går så fort, men det går ju inte att låta bli. För tiden går ju så fort.
 
Jag har ägnat dagen åt arbete på Musikskolan. Sedan kom jag hem, tog en glass och beställde biobiljetter till ikväll. Mamma är lite sugen på den där "After Earth" med Will och Jaden Smith i huvudrollerna. Och man kan ju inte låta sin lilla mamma gå på bio alldeles själv.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela