FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

LJUSET I TUNNELN.

Publicerad 2013-07-08 11:50:34 i Foto, Övrigt,

Man ska aldrig tro att man ska få bara en liten stund att slappna av. För så fort man tror att man har en uppgiftsfri dag, så kanske mamma ringer och säger att vi får oväntat besök IKVÄLL!.............
 
Och om dem oväntade gästerna inte har någonstans att slagga så är det ju upp till lilla mig att fixa det. Typ. Så jag har ägnat hela förmiddagen att städa friggeboden. Skaka, dammsuga, vädra, bädda, andas.
 
Nu ligger jag utslagen i soffan och hoppas att ingenting annat kommer i vägen. För om så är fallet så kanske jag kan se ljuset i tunneln och ta lite sommarlov. Det vore skönt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela