FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

ÖRSTIGSNÄS.

Publicerad 2013-07-09 13:49:53 i Bilder på mig, Foto,

Idag blev det bad på Örstigsnäs med kussar och morföräldrar. Vattnet är väl inte riktigt å-jag-vill-bara-vara-i-och-simma-hela-dagen-skönt, men det är skönt att doppa sig lite snabbt för att sedan torka i solen på stranden. Och det finns ju inget mysigare än att läsa en bra bok med solen värmandes i ryggen. Sedan fick jag chansen att prova min nya bikini som är så fint grön. Älskar grönt.
 
Sedan är det dags för loppis i Jogersö ikväll igen. Nu kan jag verkligen se ljuset i tunneln, och från och med idag tar jag officiellt semester.
 
Dessa underbara sommardagar.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-07-10 07:55:26

så fint badkort på dig :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela