FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

1 JUNI.

Publicerad 2013-06-01 21:20:00 i Foto,

 
Och hur har man "firat" första juni då? Jo, jag är ofrivilligt fortfarande sjuk, dock så är det nog inte långt kvar nu. Klarade mig genom hela dagen utan nässpray, och kunde fortfarande andas genom näsan. Hurra liksom. Mamma och jag tog världens långsammaste promenad till City Gross (då jag inte satt foten utanför huset på nästan en vecka kände jag att jag var tvungen att lugnt och kontrollerat aktivera mig lite.) Där beslutade vi att vi ville äta räkor till middag. Bra beslut. 
 
Sedan kunde Familjen Ekberg inte låta bli att aktivera sig till max. Mamma och jag städade badrummet, från golv till tak. Så mycket saker. Badsalt till ett helt kompani, och body lotion till ett helt fotbollslag. Vi konstaterade att det från och med nu är typ köpstopp utan undantag. Bra beslut. 
 
Men nu är det så fräscht som det kan bli. Med ordning i skåpen och nytt, prickigt duschdraperi är det nästan som ett helt nytt badrum. Lite spännande sådär. 
 
Trevlig första juni tycker jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela