FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

ALSACE 2013

Publicerad 2013-06-26 14:02:29 i Foto,

Och vad har jag gjort de senaste 10 dagarna då? Jo jag har varit på roadtripp genom Europa! Resan började mot Göteborg och vi tog sedan färjan till Kiel i Tyskland. Därefter fortsatte vi till Mozeldalen och stannade där en natt. Sedan for bilen vidare till Alsace i Frankrike där vi spenaderade fem underbara nätter. Vi gick runt i pittoreska byar, åt mat på mysiga uteställen och restauranger, och provade och köpte massor med genuint Alsace-vin.
 
Jag tar med mig massor med upplevelser och erfarenheter. Även lite diverse materiella ting i form av en keps, en liten speldosa, lite kläder, två armband och massor med choklad. En mycket mysig och lyckad resa.
 
(Då jag tagit över 900 foton så kommer här ett litet urval!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela